Sopot-Dressyrponny?:D

Tror fasiken att han äntligen börjar bli lite av en dressyr ponny! :'D Idag var han verkligen kanon fin! (när han inte höll på att tjura) Han gick såå stadigt och trampade verkligen under sig och han tyckte det var roligt! Jag har inte riktigt tvivlat på att han skulle kunna gå fint, men jag trodde verkligen inte att han skulle tycka det var roligt att jobba på det sättet! Men nu vill han verkligen jobba! Och bra också ;D 

Hehe, bjuder på några gamla bilder från när jag red honom i paddocken 2 veckor efter att han kommit till mig! :)
Det är mycket kvar att jobba på, men bättre har han blivit! :D /Melina

Kommentarer
Postat av: Ally

haha, skillna!

2011-10-10 @ 20:25:00
Postat av: stina

Kul att det går bra! :)

2011-10-10 @ 21:15:51
Postat av: stina

Kul att det går bra! :)

2011-10-10 @ 21:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback