Snart sommar lov :D

En vecka kvar sedan har vi sommar looov :D Fatta vad skönt det kommer bli, sedan är vi ju lediga till på måndag och på tisdag till fredag skulle vi typ bara städa och så på skolan, så det kommer gå fort!
Den här sommarn kommer lätt bli den bästa sommaren! Jag kommer ju vara i stallet nästan hela dagarna, Sopot och jag kommer lära känna varandra och ha hur kul som helst. Jag och Tova ska gå till min granne till veckan och fråga om vi kan få låna deras äng och ha hästarna där i någon vecka eller så, då är det bara 10 minuter till havet också! :D
Kommer era hästar stå på grön bete i sommar? :)

Kommentarer
Postat av: moa lindström

sv; gud vad härligt det är att släppa dom när man ser glädjen i dom när dom bockar och gör glädje hopp och galopperar vid vars sida! vi ska ha dom i stora sommarhagen snart, ha blivit så himmla mkt gräs nu! jag brukar träna där inne om inge annat, asa kul!

då måste vi rida mkt tillsammans melina!

2011-06-03 @ 09:31:04
URL: http://legolass.blogg.se/
Postat av: amanda h

MIn hästgör det! absolut! det passar in påmsommarn med hästarna jue,sen mår dom ju brA AV det också :)



sv:aaw tack så mkt! han e riktigt fin!

mkt snögg hästakuse på bildena också!

kram <3

2011-06-03 @ 09:32:21
URL: http://amandaofcoursehenriksson.blogg.se/
Postat av: Malin ågren

Såklart dom ska :D Ska kanske ha henne på flera olika beten :D

2011-06-05 @ 13:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback