Avramling... ;)

Idag red jag ut barbacka på Sopot, red fram honom i alla gångarter på ängen först, sedan skulle vi rida bort till skogen och då måste man gå mellan två hagar (haha, har försökt ritat av xd)
Dom bruna sakerna är värsta ler dikena, Sopot ville inte hoppa över och slänger sig åt höger, då hoppar han ju rätt in i staketet och blir rädd för det, sedan tittar han upp och ser hästarna som går i den hagen och blir först jätte räd för dom.. Men sedan ser han att det är bara hästar och blir as glad och sticker iväg i världens fart? Såklart ramlar jag av och det var typ 1 dm från att jag ramlade rätt i det där ler diket xd Sopot stack iväg till hästarna och stod och luktade på dom ett tag, sedan travade han iväg på ängen och ställde sig och åt. Som tur var stack han inte när jag skulle ta honom!
Ledde tillbaka honom till där han vart rädd, hoppade upp och red över dikena tills han inte tyckte det var läskigt
sedan red vi på ängarna lite och red hem :) Släppte honom i paddocken sedan för att han hade massa energi kvar ;)



haha åh den här bilden kunde ju ha blivit snygg om jag tagit den liite senare :<


/Melina

Kommentarer
Postat av: Emma

Sv.Hihi, han tackar så jättemycket för komplimangen! ;D



Tur i oturen att du inte prickade på lerdiket och vilken tur att du inte verkar ha gjort illa dig. Han är så jäkla fin din ponny! <3

2011-06-03 @ 19:08:01
URL: http://sundsvallsryttarna.blogg.se/
Postat av: Frida

SV: Hihi, jaaa jag vet :') Din ponny ser inte så tokig ut han heller kan jag tala om!

2011-06-03 @ 19:14:56
URL: http://litenryttare.blogg.se/
Postat av: Amanda

Ojdå, gick de bra att när du ramlade av då gumman? :)<3

2011-06-03 @ 20:36:39
URL: http://amanndiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback