Red flisilisan idag (;


Hemma efter att sett Harry Potter och Dödsrelikerna del 2 i 3d :D

så sjuuuukt bra så jag tror jag avlider. Och ett rejält bra slut. Ska inte avslöja så mkt för er som inte sett den iaf ;) Fick ju jätte coola glasögon också! tror det var meningen att dom skulle lämnas tbx men det tar inte vi någon hänsyn till!
Red flisan idag också. I början var hon ganske stel och konstig, men itne alls som förragången. I galoppen tror jag att jag "kom åt" henne riktigt bra, för hon försökte kasta av mig några gånger när jag krävde något utav henne. Men jag ramlade bara framför sadeln så jag vart lite arg på henne och sa till henne och då vart hon ännu surare på mig.
Hon fick galoppera lite till sen. När jag skulle trava av henne var hon jätte mjuk och avslappnad, och då kunde jag sitta med tyglarna i en hand och hon stannade kvar därnere :D
pruppis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback