Lagtävlingg wihaa

Nu har min cajsa åkt hem.. Hon skulle rida en ponny på färsta, så vi hann inte göra så mycket idag :(

Har antligen planerat in lite tävlingar också, skit kul! Blir ju lagtävlingar till helgen, rolligt. Sen blir det Matfors, LD/LC den 20, i september ska vi tävla LC/LB på hemmaplan! :) På fredag ska jag hoppträna lite, så jag har kommit igång lite iaf till tävlingarna ;) 

Vårt lag är iaf!


Carro och Bibbi          Sanna och Vanessa   Ottilia och Semlan         och Jag och Baron 

Wihoo ska bli skit kul verkligen!! :D:D peppipepp! :DD

Nina ska följa med och vara lagledare också :)

Idag ska jag inte göra så mycket, jag ska nog göra middag till min familj iaf.. :) Saga har redan varit hoss baron idag, så det blir en mysig hemma dag istället! :)

/Tovaa ♥



Kommentarer
Postat av: Fråga

Någonting jag undrar länge nu, varför har ni två headers som dessutom är likadana? :)

2011-08-11 @ 14:57:35
Postat av: irma

Nej Tova, din dag blev inte som planerat!

2011-08-11 @ 21:27:21
URL: http://irmavathena.blogg.se/
Postat av: celina

går du på färsta??.

2011-08-12 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback