Svart till Matilda!

Jag började rida Flisan nu under sommarlovet, eftersom vi fortfarande har sommarlov så har jag ju tid att rida två hästar. Och bara för att jag rider flisan en dag i veckan betyder ju inte det att jag inte har tid för baron under samma dag..? :p

Snart är sommarlovet slut, september alltså då jag behöver en ny medryttare. Jag vet inte om jag fortsätter att rida Flisan och baron kanske kan få en bestämd vilodag isf på måndagar sedan, eller om Linn inte behöver min hjälp längre?

Jag klarar av bra att lägga ner tid på två hästar nu under sommaren, och det är ju inte så att  jag rider flisan alla dagar i veckan precis! :) hihihi

Så Matilda, hoppas du fick svar på din kommentar.. Om du ens heter matilda, det stod så i en tidigare kommentar från dig iaf! :)

/Tova ♥

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej :)

okej :) det var ett bra svar. och ja hag heter Matilda x)

2011-08-08 @ 09:30:12
Postat av: Ella

Inte för att jag ska lägga mig i men kan du inte rida med melina ?:-)

Du kan ju svara på den här kommentaren på bdb eller nåt , där heter jag meaouw.

2011-08-08 @ 23:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback