jeeeeeup!

Har varit vaken sen 8, men hade en bra dröm så jag snoozade klockan var femte minut och drömmen kom tillbaka :D

Sen råkade jag stänga av alarmet och vågade inte riktigt somna om, då jag vänder på dygnet då skolan börjar snart :/// Ska snart titta på busslistorna, så jag vet när jag ska ta mig ut med bussen, börjar ju bli dags nu tycker jag att städa iordning och måla klart allt :)! Tror jag ska passa på att göra nåt tidställt inlägg också, så det inte blir fullt så dålig uppdatering från min sida som det varit, då även denna dag är ganska fullpackad! ;)

Ska nog skriva om min första ponny, för er som inte vet vem han är!


/tova :D



Kommentarer
Postat av: Emma&Emma-Louise

åhhh ! älskar din header :oo



Var gärna med i våran veckans blogg ! om du vill vara med så kan du skriva ett litet inlägg om oss för större chans att vinna :D hoppas du när med :D

2011-08-16 @ 13:38:47
URL: http://teameel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback