Tävling på färsta!

Tävlade idag! :)

Hoppade klass 5 och 6, dvs LC LB:D

Gick faktiskt jätte braa! Debuterade ju klass 6 (90) också med baron :D I LC kändes han superfin faktiskt, vart dubbelnolla och han var faktiskt ganska vändbar, tyvärr red jag nån sekund för sakta och vart utputtad preecis frånplaceringen ;( Men i LB så råkade vi slarva ner ett hinder , en gul lila grind oxer, och sen stannade han på linjalen (?) fattar inte varför, jag kände mig väldigt säker mot, och han har ju hoppat det hindret på tävlingar och träningar förut. Men måmga ponnyer stannade på det hindret.

Så vi fick 8 fel i vår lb debut och jag är jätte nööjd! Har bara några bilder på kameran, melina knäppte nästan slut på batteriet på massa hästar så vi vågade inte ha igång kameran så mycket, och hon har bilderna från lcn i sitt minneskort. 

Men jag har några från lbn elly tog :D Och jag är supernöjd :D:D


Sen ska jag hitta på nåt med cajsa tror jag :) 



han fick nå ryck och stannade.. fattar i allafall galopp igen och han hoppar iväg.
Det var alla bilderna jaaaop.



/Tova

Kommentarer
Postat av: elin

fina bilder :D

2011-09-04 @ 20:54:41
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: linnéa

jag har några bilder som jag tog på färsta som du kanske vill ha :)

men då behöver jag en mail adress :D

2011-09-05 @ 18:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback