Kameran är sönder..

Idag får Sopot vilo dag, sedan ska han få gå hela veckan tills jag och Tova åker till spanieeeen! 8'D
Har inte hittat någon som kan rida honom under tiden jag är borta, han skulle ju helst behöva röra på sig.. :/ Men ska försöka hitta någon som skulle vilja rida honom någon gång iallafall! 
Har föresten bestämt en gästbloggare och tror att vi bara har en hela veckan, tycker det blir bäst så och jag tror ni kommer gilla hon som ska skriva här! :D
Idag kom jag även fram till att min kamera är sönder... Den fungerar helt normalt, men det går inte att sätta in minneskortet i den, det är som att kameran inte vet att det sitter i för det står bara "inget minneskort" :''( Min älskade lilla kamera.. Vet inte riktigt hur jag ska göra nu, för jag kommer ju knappast klara mig utan en kamera, men samtidigt vet jag inte om jag borde spara till något annat... Jag och min besluts ångest! Jag läste att det skulle kosta över 5500 att lämna in den på lagning och det kan jag ju få en nya kamera för.
Gammal bild, men älskar den endå! :3 /Melina

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det borde ju gå på garantin :D

Postat av: Matilda

Testa med ett annat minneskort det kan vara minneskortet som är paj :)

2011-09-11 @ 20:25:14
Postat av: Sara

Det hände så med min kompis kamera och då var det en sak som blivit böjd där man sätter i minneskortet.

2011-09-11 @ 20:35:13
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/
Postat av: Emma W

Exakt så är det för mig också! :O

2011-09-11 @ 21:41:15
Postat av: Jonna

Jag hade aldrig klarat mig utan min kamera , :( lider med dig!

2011-09-11 @ 22:09:08
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/
Postat av: Emilia

min kamera fick vi lämna in gratis :o

2011-09-11 @ 22:20:59
Postat av: Tova

Jag skulle kanske kunna rida han. Fast det beror på om du tycker jag rider bra elr inte XD



Och dte där med längden. Jag är 162cm och får höra att jag är FÖR LÅNG för Vera, som är en krafftig kallblodig travare på drygt 148cm i mnkh. Jag är INTE för lång, för stor, för tung nånstans.



Men jag får höra dte ändå. Jag drar ett /care och har min häst ändå ;D

2011-09-12 @ 07:15:26
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: JENNY

grym bild =)

2011-09-12 @ 11:10:39
URL: http://jbostrom.blogg.se/
Postat av: Ina

Mitt mineskort gick också "sönder" men det va bara jag som råkat ta upp eller ner den saken som sitter på sidan av minneskortet tror att den heter look eller något sånt :P vet inte om den är på alla minneskort men kolla vet ja :P

2011-09-12 @ 11:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback