Update

Förlåt att jag inte skrivit något under hela dagen idag,men jag har varit ner till uppsala fram och tillbaka och varit där och lämnat min systers ponny och tittat på gymnasiet hon går på där!

Och det var jätte mysigt och jag känner mig faktiskt sugen att börja där när jag börjar gymnasiet. Det fanns jääätte mysiga elevhem och stora ladugårdar, ridhus och kossor och allt möjligt, verkligen hur fint som helst! :D

liten del av skolan, bara i förbifarten genom fönstret hahah :p
vart dökär i den pållen! Biffen hette den :p
osså en bild när jag kör moppe eftersom jag inte har nån ny när jag rider, hahah!

Men på lördag ska jag och melina till Jälla igen iaf, så då ska jag ta massa bilder då med så lägger vi upp en gigantisk bildbomb från spanien när vi kommer hem, vi kan fota upp 12 gb ! :D

/Tova ♥

Kommentarer
Postat av: Jennnie

Låter kul :)



Vad går hon för linje ? :)



Den pååålllen vaa så cute ju :)

2011-09-11 @ 22:41:35
Postat av: Tove

Har din syster en blogg eller bdb :)

2011-09-12 @ 00:13:15
Postat av: Klara♡

fin blogg!

2011-09-12 @ 13:51:16
URL: http://dressyrohoppryttare.blogg.se/
Postat av: Malin

åhh, va kul att hon går här i uppsala :D

2011-09-12 @ 14:01:15
URL: http://malinstenius.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken fin laggård!

2011-09-12 @ 14:04:05
Postat av: Maggie

Låter grymt kul ! :)

vad går din syster på för linje ?

hästen var sjukt snygg asså !

2011-09-12 @ 19:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback