Mums med blåbär

Nu har jag kommit hem från stallet! 

Åkte med jonna från skolan, hon har ju skaffat moppe och allt den gamlingen.. Iaf så red vi en bra bit, på grusvägar och längs skogsstigar. Baron var lite halv seg och sen lite halv pigg (?) haha men han var på ett bra humör tycker jag, vi travade och galopperade massor! :) Filmade lite från ridturen och om ljudet funkar lägger jag upp det, annars blire ju bara tråkigt.

Sedan åkte vi hem efter att vi borstat dom och jag gett sopot och baron vatten. Jag Jonna åt mat när vi kom hem  och sen kom elly och melina helt plötsligt. Så sen tog vi och åkte till willys och köpte godis. Jag och elly tävlade med cyklarna mot Melina och Jonna som åkte moppe. Gissa vilka som var snabbast hem?!

JAG OCH ELLY OCH VI ÅKTE SAMMA VÄG!! ;)

Snart ska vi åka ut till alnö och chilla lite där, sen när vi kommer tillbaka ska vi smyga runt lite. Vi väntar bara på Jonna, sen åker vi :)


melina bjuder på en arkiv bild!

Vi hörs sen och uppdaterar, 

/tova :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej!

Jag kommer byta både design såfort jag hittar någon som kan göra en åt mig.

Hoppas jag kan använda den jag har nu sålänge!

2011-09-02 @ 21:56:15
URL: http://bareback.blogg.se/
Postat av: elin

melina är så söt :D & du med Tova :D

2011-09-02 @ 23:20:01
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback