Tack för alla fina kommentarer!

Just nu är jag hemma och har en fasansfull huvudvärk, riktigt sjukt hemsk är den. Börjar längta lagomt mycket till spanien nu! På lördag om en vecka drar vi ifrån Sundsvall! :D 

Linn i stallet är på ungefär samma ställe nu, och det var 30 grader varmt, och det lär ju inte ska ändras så mycket tills vi kommer ;) Hon sa att det var jättehärligt, så nu ser jag fram emot att lämna regninga sverige ännu mer, och jag vet att baron kommer ha det super bra, för Saga är jätte snäll och kommer ta hand om honom under hela tiden, så jag känner mig hur lugn som helst med det! :)

Sitter och tittar på långtids väderleksrapporter, och på dagen vi kommer dit ska det vara 28 grader varmt och strålande sol - utan vind! 



längtar galet myckeeeeet! 

/tova ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

GUD VAD HÄRLIGT!

2011-09-09 @ 13:22:33
Postat av: Kicki

Vill också åka till spanien ha aldrig varit där.

2011-09-09 @ 16:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback