Tjabba!

Nu sitter jag på skolan och har rast! Ska snart ha lunch sedan HK♥ Älskar verkligen Hemkunskap, även fast jag är sämst på att laga mat och sånt.. Idag ska Sopot få sig ett ordentligt pass, hade tänkt konditions träna på grusvägarna i skogen, sedan dressyra lite på ängarna! :) Imorgon får han vila. Är så himla peppad på allt nu när han går så bra, han är verkligen hur mjuk som helst och bjuder framåt! Kommer inte bli bra så uppdatering idag då jag verkligen måste städa mitt rum! Det ser hemskt ut ;)
 
/Melina :)

Kommentarer
Postat av: jossan

Ni är superfina!

2011-10-11 @ 10:35:47
URL: http://minfux.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hejhej! vad fiin din häst är (: visst hette din förra häst yatzy? :) isf så känner jag hon som har henne, brukar rida henne ganska ofta :)

2011-10-11 @ 20:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback