Update!

Har inte så mycket att skriva nu, igår red jag Britney igen och hon skötte sig kanon! I början var han stressig och trippade lite, gnäggade efter Shakira när hon kom 2 meter framför osv. men sedan skärpte hon sig! :) Travade ganska mycket och hon saktade av bara jag använde munnen :) Så hon var jätte duktig! Sedan idag ska jag och Louise träna Melito på banan, prova longera honom med en täckesgjord (han har hemsk sadeltvång..) och se hur det går! :)


Får bli samma bild på honom igen :) /Melina

Kommentarer
Postat av: Johanna

åh så söt!

2011-10-18 @ 16:11:43
Postat av: AwesomenessX

:D

2011-10-18 @ 16:38:06
Postat av: elin

åhh så söt :D

2011-10-18 @ 19:16:11
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Ronja

Antog att det var fjording i ;) min är fjording, shettis och halvblod :) alltid lika intressant att se olika fjordkorsningar, de är så häftiga!

2011-10-19 @ 14:48:25
URL: http://fjordfantast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback