hejhejhej!

Hej hej!

Igår skulle jag skriva ett inlägg som nu ligger i utkast korgen, haha jag och melina och jonna stack på willys och handlade billigt godis istället! 

Jag konditionstränade iaf baron häromdan, och nu idag har jag ridit baron dressyr i paddocken! Jag melina och jonna åkte ut till alnö med siri och träffade cajsa! 

Haha sen när vi var ute och pratade med några kompisar kom det en röd epa, och dom ba till oss: Vill ni följa med och titta på film, vi har en ny gjord kattunge! Hahaha vi ba amen det är lungt ;) Dom ba men äre säkert det?! 

Så sen åkte dom iväg och sen kom dom tillbaka och parkerade sig vid oss igen och ba: Men.. Vi har skalbaggar hemma! Ni kan få skalbaggar om ni vill! Ni får välja film! 

Sen åkte dom igen och kom tillbaks och försökte få med oss med skalbaggar, men vi hoppade det och istället gick vi till bussen för klockan var sent och vi tänkte dra oss hem. Då kommer dom dit också och kör förbi i rondellen och han i passagerar sidan hänger sig ut genom fönstret och försöker övertala oss en sista gång ..   Dagens ungdommar, vilka stalkers! :)

Vi har varit i stallet sen typ halv tolv mm kul att vara länge! Har fått gjort bra mycket iaf!

hahah glada



Kommentarer
Postat av: Evelina

Söt häst !:D

2011-10-01 @ 19:20:11
URL: http://evemey.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, älska bilden! :'D

2011-10-02 @ 22:00:58
URL: http://sororas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback