hejheje

OH yeah!

Smörjde massa saker igår som sagt, min sadel mina träns min gjord min maringal och rengjorde benskydd, sopade stallet slängde saker, mockade fixade rensade täcken osv :) Duktig! Tyvärr har jag en fruktansvärd hosta och lever på hostmedicin typ, och jag kommer inte kunna åka till stallet idag :( Precis när jag har blivit klar med allt plugg och så.. Det sura är att jag mår typ bra annars, cdet är bara den där äckliga hostan jag får hets på :/ Linn är iaf jätte snäll och fixar åt baron idag! ♥ Så det blir varken flisan eller baron idag :(


min tjusiga sadel rengjord, balsamerad och inpregnerad med vatten avvisande medel!

mina älskade smörjsaker <3<3
osmutsiga skydd och brabild.se

Bärån chillar i boxen!
/TOva

Kommentarer
Postat av: josefine

SV; Hihi ;) Är den , haha? xD Jag har kvar headern japp, har svårt för att slänga saker haha xD

2011-10-03 @ 08:57:36
URL: http://fantasias.blogg.se/
Postat av: Emma - Tanneryttarna!

fina grejer Bärån får när du har smörjt! ;D

2011-10-03 @ 17:05:25
URL: http://tanneryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback