Härlig mörkertur

Red ju ut med Cajsa och melina! Delar dock inte melinas åsikt om att det var oroligt att rida på steniga stigar, älskart juu <3

Baron var på bra humör oh var jätte söt och lite snabbtravad av sig :) Snart ska jag och Jonna ut i kylan och träffa lite folk, packar på mig massa kläder så det ordnar sig nog, har man vantar har man allt! Japp japp, har nyss ätit nudlar och så :) Imorgon ska jag ta med mig kameran till stallet och knäppa kort på Baråån! :D

Ska ladda upp lite blogginlägg från mobilen! :)



/tova

Kommentarer
Postat av: Melina

haha, gillar att jag inte ens skrev att jag var orolig eller att det var stenigt :')

2011-10-08 @ 22:55:12
Postat av: Anonym

hahhaha

2011-10-09 @ 18:20:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback