Good life!

Idag red jag ut en sväng till ängarna med Elly och Bengan! Red lite oseriös dressyr, kände bara igenom honom lite grann :) Elly filmade lite och tog någon bild, red sedan hem och vet ni? Jag kan ta av Sopot tränset uppsuttet utan att han blir rädd! Och sedan tränsa honom uppsuttet igen! Det påminner mig om hur mycket han vågar lita på mig nu :') Sedan busade jag med honom i paddocken, hans självförtroende är inte speciellt bra så jag la ut balplast på backen sedan fick han bekanta sig med den! 
I början tyckte han den var skit äcklig, men sedan vågade han titta på den. Då slutade vi och busade lite, sedan gick jag tillbaka och gjorde precis som man brukar göra när man lastar, gå fram mot balplasten sedan backa. Efter ett tag stod han på den med alla fyra hovar! Min duktiga polle♥ Sedan lät jag honom springa av sig lite, eftersom han har huur mycket överskotts energi som helst nu! ;) Det tyckte han var lika roligt som vanligt och han visade verkligen sin arab sida idag, krökte på nacken med svansen rätt upp, snyggis.
Vill ni se bilder/film? :) /Melina

Kommentarer
Postat av: Ally

OJA! :D

2011-10-22 @ 20:36:26
Postat av: Linn

Svar: Tack, håller med ;) <3

2011-10-22 @ 20:48:08
URL: http://kellyochlinn.blogg.se/
Postat av: Anna

Massa! :D

2011-10-22 @ 20:57:53
URL: http://puckoponny.blogg.se/
Postat av: elin

Jaa :D

2011-10-22 @ 21:00:03
URL: http://elinohrn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback