5 sanningar om mig!

5 saker ni kanske inte visste om mig!

  1. * Jag har aldrig haft en halt häst, och har haft häst i sammanlagt 7 år.

    *Jag behandlar min häst som en häst, inte som en porslinsdocka. Har han bara nåt litet sår tittar jag om det är djupt, annars så rengör jag bara med vatten. Jag använder inte rengöringssalvor eller lindar i onödan, och se: Han lever och är så frisk han kan bli ;) Hade jag haft det lilla såret själv så skulle jag nog inte ha gjort så mycket med det..

    * Jag älskar att rida i skog över steniga stigar (L)_(L) haha

*Jag har den minsta ponnyn i stallet

*Jag är 157 cm lång

/TOVa

Kommentarer
Postat av: Jennie (Fylkir på bilddagboken...)

Jag är 158 ;p

2011-10-03 @ 15:08:37
Postat av: josefine

HAHA kul att steniga stigar var precis det Melina nämde i rädla-inlägget xD

2011-10-03 @ 18:46:34
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback