Bästa ponnyn♥

Idag gick jag och Sopot en promenad till ark för att kolla på träningstävlingen som vi skulle ha varit med på, men jag kände mig inte så sugen igår så vi sa till att vi inte skulle vara med. Det var typ bara 7 stycket som var med, men lite miljöträning vart det iallafall! Sopot var lugn, det enda han tyckte var lite läskigt var transporterna ^^
Fotade Anna och hennes ponny, dom är så söta tillsammans, bilder på dom kommer senare ikväll eller imorgon :)
Sedan gick vi hem igen, där tränade jag lite NH med honom, det gick så sjukt bra!
Tränade löst och vet ni? Han följde mig löst i trav idag! :'D Vart så sjukt glad, sedan hoppade jag upp på honom i grimma och red bara runt lite gran. Han är så himla mysig bara han är sig själv!♥
haha, travelitrav :')
Mer bilder ikväll :)

Kommentarer
Postat av: giovanna. från travare till ridhäst

SV; ja visst är han :D

2011-05-28 @ 18:33:16
URL: http://omskolad.blogg.se/
Postat av: Tova

Ni passar sjukt bra tsm!

2011-05-28 @ 22:09:17
URL: http://kazince.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fina ni e

2011-05-28 @ 23:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback