Förlåt!

Har inte uppdaterat här endå, har haft så mycket att göra! Igår kväll fixade jag och Mamma lite staket stolpar och sedan vart klockan så mycket. Men har lite tidsinställda inlägg under veckan, med lite olika saker! Jag tror att Zoffe är kvar hos Johanna fortfarande, så det kommer att komma massa bilder på honom när jag kommer hem om ni vill? :') Jag saknar honom så sjukt mycket♥

Tänkte tipsa om en bra skvaller blogg http://ponnysanning.blogspot.com/ det är ingen skit där bloggaren sitter och trycker ner folk, det är typ som... Saker vi inte visste tidigare eller vad man ska säga! :) Super bra iallafall, och bra uppdatering så kolla in den! :D
/Melina♥

Kommentarer
Postat av: sandra/ponnyskruttarna

snygg blogg!

kolla gärna in våran!!! :D :D

2011-06-28 @ 21:40:50
URL: http://ponnyskruttarna.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Sopot påminner lite om braven. Han är jättefin<3

2011-07-05 @ 13:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback