Zauron och Ronja!♥

Min första ponny som bor i Umeå, Vännäs var också med och tävlade idag! :)

Jag hade honom i 5 år innan jag sålde honom och vi har haft skitkul ihop. Har inte träffat honom på nästan ett år så det  var härligt att träffa lill zauron och ronja :') Dom är så fruktansvärt fina ihop så det är inte sant :D
Efter att jag och ronja hade tävlat skrittade vi en lång sväng med ponnyerna. Jag berättade att zarre tyckte det var jättekul att bada, och vi pratade lite om att hoppa fälttävlan och framförallt hur fantastisk vi båda tycker zarre är ♥ En perfekt läromästare, så man lär sig att rida ordentligt. Lite seg, ja. Men man får ju rida också, inte bara sitta och åka som jag vet väldigt många som sitter på tävling och gör, och sliter i hästarna istället..
fina fina ponny ♥
världens bästa ponnysar. så fina båda två ♥♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle Palmgren

Fina bilder:)

2011-07-14 @ 20:09:18
URL: http://bellizofzweden.blogg.se/
Postat av: Olivia Gustavsson

nej men vilken liten söt ponny asså!!! :D

förstår att det var kul att träffa honom :)

2011-07-14 @ 20:30:20
URL: http://oliiviiagustavsson.blogg.se/
Postat av: åå

Så fin/ söt ponny! B)

2011-07-14 @ 22:29:09
Postat av: Jessica Holmqvist

Jätte fina ponnysar!

Förresten vart har du köpt det blåa träns-setet, det var jätte fint! Kolla gärna in våran blogg också :)

2011-07-16 @ 19:06:54
URL: http://stockholmriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback