Regnnnn

Regn idag .. :(

Ska rida både Flisan och Baron. Får se om jag rider ut på flisan och tar ett dressyrpass med baron eller tvärtom. Jag är glad att jag har min gula regn rock iaf. Den läcker det inte in vatten i minsann ;)

Jonna hade egentligen tänkt knäppt kort på mig och baron idag, så jag tror nästan jag rider dressyr med honom. Fast hon får nog filma istället! Blir ändå typ inga bra kort när det är så pissigt väder.


men men, det regnar ju inte lika mycket som för några dar sen, då öööste det ner!
kärlek till min regnrock som alltid ställer upp för mig! ♥
kärlek till flisan för att hon är som hon är ♥
kärlek till baron för att han är så underbar ♥
/tova med kärlek!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken fin regnrock! vart har du köpt den???

2011-07-20 @ 01:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback