Utekväll

Igår så red jag ju med frida och melina en sväng :)

Sen hämtade vi upp cajsa, och vi åt middag, jag städade lite på mitt rum och cajsa satt vid min dator. Vi tog bussen vid 9 till alnö, och när vi kom dit så gick vi och hälsade på cajsas kompis stina :) Sen satte vi oss med Felix och Johan. Så satt vi där ett tag och pratade, sen kom jonas och jesper, och efter ett tag kom kim och nån annan kille. Sen satt vi där en stund till, men vi gick ner till cajsa efter ett tag och åt pizza, sen tog vi ut malte på promenad en sväng, sen tog jag bussen hem kvart i tolv :) När jag kom hem tittade jag och mamma på en film, men jag blev för trött efter halva så jag gick och la mig, riiiiiiiiktigt skönt!

Nu vaknade jag precis, tror jag ska sova hos melina idag (?) Båda baron och sopot ska iaf vila :)


/Tova :)

Kommentarer
Postat av: Melina

att du ska! heheheh, tänker inte sova hemma själv iallafall..... ;'o

2011-07-30 @ 11:46:37
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback