Svar på tal!

Jag fick en anonym kommentar om vad jag menade med att min syrra berättade om att baron slitit sönder sitt träns!

H*n bad mig att svara i ett inlägg då h*n inte har blogg. Jag har ju en meddryttare på Baron, och han hade slitit sönder nackstycket. Jag vet inte riktigt hur.. Antagligen skulle han klia sig och fastnade och röck till. Jag märkte dock inget då min syrra och min meddryttare bytte till ett annat nackstycke. Det är dock liite för stort. Så siri sa till mig och då märkte jag ju, och så köpte jag ett träns till Baron - det billigaste jag kunde hitta nästan! 

Och jag kan passa på att svara på en kommentar till Elly också: Jag kommer inte ihåg att du visade mig tränset, kommer bara ihåg att du pratade i telefon med mig när du var i sthlm och berättade om att du skulle köpa ett träns - svart eller brunt du hade svårt att bestämma dig! :)♥

å
Är det nåt annat ni undrar över är det bara att skicka en kommentar! :)
/Tovaaa

Kommentarer
Postat av: Elly

Men jag ska ju ändå köpa ett svart så ja kommer nog att köpa ett likadant ;)<3

2011-07-24 @ 19:36:13
Postat av: Tova

Vem har du som medryttare? :)

2011-07-26 @ 21:09:28
URL: http://kazince.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback