Min förebild

Jag har inte direkt någon förebild, ingen jag vill bli som eller så, däremot beundrar jag tex. Honza Bláha. Tycker verkligen att han och Gaston har ett sådant starkt förtroende. Dock tycker jag inte att han är min idol, för jag tror att alla kan få det där lilla extra med sin häst! :)
Det här skrev jag på en av mina gamla bloggar, även om han och jag kanske inte kom hela vägen så är jag endå otroligt nöjd över hur långt vi endå kom och jag är övertygad om att vi hade kunnat gjort allt tillsammans om jag inte sålde honom♥
/Melina

Kommentarer
Postat av: Miriam!

Jag håller med dej1 :)

2011-07-30 @ 12:50:11
Postat av: Emma Johansson (e-tunaryttaren)

SHIT! as duktig ju!

2011-07-30 @ 13:22:08
URL: http://chocolateponnys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han e grym!



Han har varit min "idol" länge.



Gaston e så duktig!

Om man kunde göra så med sin häst asså, det skulle vara mäktigt :3

2011-07-30 @ 13:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback