Hahahha


Tränade dressy mer baron idag en stund i paddocken. Gick huuuur bra som helst! :D
Efter alla galoppombyten på träningen itorsdags så tog baron vartenda byte klockrent! :D ingen korsgalopp under hela passet! :D Så himla roligt att det börjar lösa sig, ska fortsätta träna och förhoppningsvis så kommer det sitta i föralltid! (A)
Baron har i alla fall fått stått och ätit gräs i flera timmar idag. Medans jag städat i stallet med elly och ätit nudlar och knäppt bilder på bartolomeus en av stallkaninerna. Sen har vi typ bara drygat oss i flera timmar i stallet och gjort saker i stallet som bara vi brukar göra. Ingenting typ, hahha :p
Imorgon ska jag städa mitt rum iaf, det börjar bli redigt stökigt ;) hahah redigt stökigt, mer oredigt stökigt xD alltså natthumor ;)
/tova ♥

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Hej :D Melina sa att ni fotade mig och B igår.. :D Skicka gärna alla du har på oss, min mail är [email protected]. :-) Eller via msn :) Vet inte om du har skydrive? Annars är de enklaste sättet :D Man laddar bara upp bilderna som i en mapp där, sen kan jag ladda ner alla .Går superfort 0)

2011-07-12 @ 11:45:39
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback