Dagens pass!

Red flisan ut som planerat, hon var lite hoppig och så först, men sen lugnade hon sig efter att vi hade galopperat första galoppen och jag behövde bara ge ett lätt stöd i tyglarna och inverka bakifrån. Hon längde på stegen ordentligt i traven. I galoppen så struntade jag i att kräva nåt av henne. Hon tyckte nog det var ganska skönt! ;)
Hon var riktigt härlig idag faktiskt och jag är supernöjd! :')

Red dressyr på Baronis också♥ Jonna filmade så jag ska lägga upp den när den är klar, men får lägga upp den från mammas dator, för det funkar inte från min.. :s Baron var iaf jättefin som vanligt, min stjärna! ♥ Jag red lite på volter och lite skänkelvikningar, tempo växlingar osv. Men det får ni se på filmen sen  :) Tar lite bilder ur filmen i det här inlägget! :)
boy you complete me ♥
/tova :)

Kommentarer
Postat av: erica

http://ericakarlsson.devote.se/blogs/11073706/filmtips----.htm#WriteComment



:)

2011-07-18 @ 21:52:20
URL: http://ericakarlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback