Bilder från idag :D

mupparna 8)
hahaha igga att jag ser ut som en stelopererad gamling..
schnyggt!
Sedan lät jag Madde hoppa upp på honom också, gick super bra! :D Är så himla glad över att Sopot börjar lugna ner sig så mycket nu! :D
Madde var för lat för att gå så hon fick rida nästan hela vägen till paddocken och jag gick :<
haha snygg!
Fina älskade ponny :')
Sedan hoppade jag upp och red lite grann, hoppade en gång sedan red vi hem igen! :)
Super nöjd över Sopot idag iallfall, mötte både hästar och massa människor med barnvangnar och hundar och han brydde sig inte ett bugg om dom! :D Släng gärna in en kommentar! :D /Melina

Kommentarer
Postat av: elin

super duper fina bilder :D

2011-08-28 @ 21:48:04
URL: http://elinohrn.devote.se
Postat av: Ally

Så söta!

2011-08-28 @ 22:01:26
Postat av: Sofia

Du har gjort ett asbra arbete :) men är du inte rädd för att han ska sticka om han blir rädd för ngt eller om de kommer något rådjur eller nåttsånt?

2011-08-28 @ 22:39:07
URL: http://undercoverninja.blogg.se/
Postat av: Jennie

Aww så söta ! :D

Du har verkligen kommit långt både din och Sopots utveckling ! :)



det syns att ni trivs med varandra !



Äkta kärlek säger jag bara ! :))



Blir så Glá när jag ser er !



Det är eran blogg som jag vill se när jag sätter mig vid datorn , och det är era bdbs som jag villl se när jag loggar in på min bdb , för ni är mina förebilder på högstagrad !

Önskar verkligen jag vore som er ! :)

2011-08-28 @ 22:49:12
Postat av: Josefine

Oj vilken skillnad på hästen! På ridskolan var de knappt nån som vågade rida barbaka på han och här rider du utan träns och allt! otroligt vilken skillnad. Lycka till med fina Sopot!;D

2011-08-30 @ 15:32:09
Postat av: Malin

Vilka härliga bilder att se!

2011-08-30 @ 21:02:10
URL: http://kyro.blogg.se/
Postat av: matilda

Så grymt fina ni är :D

2011-08-31 @ 19:22:05
URL: http://skogsrusset.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback