Japppe

Hela dagen igår så åkte vi till Ellys stuga!

Jag, Melina, Elly, Sofia, Cajsa och Jonna!:) Det var skit mysigt, vi badade och fiskade, bastade och Ellys farmor och farfar gav oss fika och tacos hela tiden! :) 


Filmade även in stallbacken, och nu så ska jag bara redigera det, sen är dag 8 och 9 ute! :D Vart riktiiigt kul måste jag säga, jag filmade och höll på att skratta ihjäl mig xd Elly och Melina lyckades även filma in massa bloopers, hahah! Håller på att lägga över bilderna från stugan på datan nu, har fotat en massa! vi drog upp 24 fiskar + 10 som ramlade av kroken när vi dragit upp dom ur vattnet ;( Efter att vi fiskat med Ellys farfar, jag jonna och cajsa och fia (elly och melina stannade kvar i stugan och badade och bastade) så skulle vi åka hem med våran fångst, och då startar inte motorn.. hahahha så ellys farmor tog roddbåten ut och bogserade in oss igen xd Det tog ett tag skulle jag vela säga hahahah!

Hihihi värsta fiskemästarna!

Lägger upp ett inlägg med resten av  bilderna från stugan sen också!
hahaha från en scen ur stallbacken xD
/Tova:D:D

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad härligt!!

2011-08-20 @ 18:09:08
Postat av: matilda

härligt det låter :)

2011-08-20 @ 23:11:57
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Anonym

heheheh!

2011-08-22 @ 14:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback