Smit hästarna :<

Var tvungen att kliva upp tidigt idag, eftersom hästarna hade smitit igår kväll.. Haha, dom stod och klippte gräsmattan hos grannen, som förövrigt är hästrädda. Men dom tyckte våra hästar var så små så det gick bra! ;) Men jag fick gå runt och kolla var det hade gått sönder. Men jag tror inte att hästarna ville smita, för tråden hade bara lossnat ifrån stolpen, så det var ju bara för dom att kliva över ^^
Sedan nu när jag kom hem så hade tråden lossnat ifrån nästan hela långsidan, men det såg ut som att det var något djur som hade sprungit in i det, eller Karljan, hehe han gillar ju att hänga i trådarna.. Aja, idag ska vi iallafall flytta hästarna! :)
/Melina

Kommentarer
Postat av: Evelina

aa visst är dom , söt häst !:D

2011-08-07 @ 10:59:52
URL: http://evemey.blogg.se/
Postat av: Emilie

skulle inte ni kunna knäppa kort på erat stall och på gården??? är nyfiken!!! :) hihi

2011-08-07 @ 11:49:14
Postat av: tova

sv jag gillar den också!

2011-08-07 @ 19:36:06
URL: http://humlidumli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback