Imorgon!

Kom nyss hem, har haft en trevlig taco kväll och film med mera hoss sofia! :)

Sen när jag skulle gå hem, haha då är det låst i huset och alla sover. Jag ba faan! Så jag funderar på attt i värsta fall kan jag ju alltid sova på inglasningen, men då ser jag att min syrras fönster på övervåningen är öppet, så jag typ "Siri! siiiiiri! öppna dörren" Hon hörde mig och låste upp, så nu ligger jag i min säng. 

Imorgon ska jag hinna med massa saker så jag tänker kliva upp halv 9. Ska ju först och främst packa iordning alla tävlingssaker här hemma. Kavaj, tävlingsbyxor osv. Sen ska jag till stallet och packa transporten, plus rida hem baron till stallet så får han stå där över natten, smörja sadel och träns och vid tre ska jag ha hunnit hem och duschat en sväng och gjort mig klar och allt, för då ska jag melina benjamin och anton på drakbåtsfestivalen. 

Sen ska jag väl hem efter det, sova och vila upp mig ordentligt! Tar med mig kameran på alla mina äventyr imorgon så jag har nåt kul att lägga upp! :)


arkiv bild på min prins ♥
/tova

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback