Flisan :)

Glömde att skriva hur det gick när jag red flisan i Måndags!

Det gick suuper bra, idag tog hon och blev stadig i sig själv i sin form i galoppen! Hon har inte fösökt kasta av mig heller! I dom två första galopperna vi tog var hon bara okoncentrerad men tillslut sökte hon sig neråt, så då bröt jag av och travade lite. Sen Så tog jag en sista galopp och red några varv, fick ha mycket stöd bakifrån och stöd i tyglarna och sen gick det och då gick hon även kvar i en egen form i flera varv på stora volten, tills att jag ville bryta av! :D

Traven sitter ju hur bra som helst, så den är det ju inga problem med. Hoppas galoppen håller i sig nu! :D

/Tova  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback