Dayy

Jag laddar kameran! För imrn kommer min älskade skånska brorson Oscar och brorsan till stallet och Ossi ska prova att rida på min lille skrutt häst efter att han fått skor! :)

Var och badade idag, var jätte härligt i vattnet! Sen stack jag förbi stallet en sväng och städade, borstade flayan ordentligt, gjorde hennes hovar huur fina som helst osv :p

Mamma kom och hämtade mig och jonna och när jag kommer hem är min storebror gustav och min brorson oscar hemma, dom åkte från skåne igår och kom till sundsvall inatt! :)

Jätte jätte kul att få träffa Ossi när han är större, har ju inte träffat honom så många ggr eftersom han bara är 4 och har bott i skåne några år, innan det bodde han i härnösand. Han var iaf jätte gosig, och ville busa massor. Jag tror han tyckte om mig väldigt mycket, för när vi satt i soffan så sa han : Det är bara du och jag tova. Så söt är han! Jag kan ju tillägga att jag tycker om honom ordentligt jag med :)

/ Tova :D

Kommentarer
Postat av: Othilia

sv: Tack Tova =D

2011-08-04 @ 10:58:41
URL: http://peasantelisas.blogg.se/
Postat av: Gunilla

Åhhh vad mysigt!

2011-08-06 @ 11:36:49
URL: http://daywiews.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback