Dagens inköp !

Sitter och fixar headern nu! :)

Tror den kommer bli ganska bra faktiskt :D
Passade på att knäppa bilder på mina snabba inköp på birsta idag! Är jätte sugen på att sy in teddy foder i mjukisbyxorna så jag inte behöver frysa till is på vintern när jag väntar på bussen! ;)


åh pälsglans äntligen <3

Köpte ett nytt spö, och en ny ryktlåda som jag fick av mamma också, tyckte baron behövde en ny! Hans håller ju på att bli helt trasig ://

Men nu har jag köpt en ny iaf! : ) Väldigt nöjd över mina köp ;);)

/Tova :)

Kommentarer
Postat av: Emilia

den pälsglansen är inge bra, tkr ja iaf :(

2011-08-31 @ 22:29:11
Postat av: Anonym

inköp är bra <3

2011-10-04 @ 09:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback