Så rätt :')♥

Det känns så himla rätt, han är precis den jag vill ha. Ingen annan ponny kommer någonsin få mig att känna så som jag känner när jag är med honom. Våran relation är inte bäst, men han får mig att må så himla bra. När det går dåligt, när han sticker ifrån mig när jag ska ta honom i hagen, när han går som en giraff i dressyren, när han blir så rädd för flugsprayen att han sliter sig och pajjar alla mina grimskaft, så tvekar jag endå inte, för jag är helt övertygad om att det är han jag vill ha och att det ska vara vi.
Jag och min tokiga lilla Sopot♥

Jag älskar dig min tokiga lilla bus ponny♥

Kommentarer
Postat av: torleif

sv: du är söt, melajna!

jag saknar dig very mucho gumsan, sov över hos amanda någon kväll så vi får ses!!!!!!!!!!!!! :D

hahaha såg eran ketchupvideo, åh hahah love <3

2011-08-02 @ 00:46:02
URL: http://tuttis.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback