Bloggar jag följer!

Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemskhan stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)Idag red jag och Tova på ängen, Sopot var... hemsk han stack verkligen idag, sprang allt vad han kunde kändes det som... :/ Inte alls roligt, men samtidigt får jag väll skylla mig själv lite. Han har inte gått speciellt mycket nu på senaste veckan och då blir han ofta så att han tar ut sin energi när jag rider ;) Efter ett tag gick det iallafall super bra, kunde stanna honom genom att bara använda sätet och när jag skulle trava av honom släppte han efter jätte bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0