Drakstadenn

Skrev inget igår alls faktiskt..

Imorgon ska jag försöka ha packat klart allt till resan, ska packa kläder och tvätta osv! Jag Melina och Elly har nyss varit och skateat och nu sitter jag och försöker åstadkomma nåt med min fördjupningsuppgift. Vi har varit på donken och ätit, och det var en jäääätte kul gubbe som typ kom och lutade sig över vårt bord för att se vad vi åt, hahah sen satte han sig  bredvid oss! xD
Imorgon så har jag haft Baron i precis ett EDIT 2 år, min lilla älsklings prins! ♥
Ska fira och göra en god tårta till honom, hihi!

Min lärare tyckte jag hade fantastiska frågor på lektionen idag, haha han blir så exalterad typ.. :p
världens finaste ♥

Kommentarer
Postat av: :)

Har du bara haft han i ett år? :o

2011-09-14 @ 18:59:43
Postat av: matilda

Haha konstig gubbe xD

2011-09-14 @ 20:32:45
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: Jennie

Grattis ! :) ♥

2011-09-14 @ 21:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback