Kroppspråk

Sopot är verkligen en häst som läser av en på en gång, om jag skulle gå rätt mot honom när jag skulle ta honom i hagen skulle han först bli typ "vad vill du?" sedan skulle han gå därifrån. Om jag skulle gå fram mot honom när jag var arg skulle det vara omöjligt att ta honom, han skulle bli rädd och det kan skulle kunna ta hur lång tid som helst att ta honom. Man måste verkligen tänka till innan man gör någonting när man är vid honom, han är den typen av häst och det är ibland väldigt jobbigt men när jag tänker efter så lär han mig otroligt mycket!
no philosophers understand us as well as a horse.

Kommentarer
Postat av: Ally

Så söt han är :'3

2011-09-27 @ 21:09:32
Postat av: Emelie

Det låter precis som Tuva ;)

2011-09-27 @ 21:30:25
Postat av: Sara

Jättefin! :)

2011-10-01 @ 23:47:06
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback