Första gången

Fick lust att skriva lite om hur det var när jag såg Sopot för första gången! :3
Jag hade sett Sopot på annons flera gånger tidigare men han verkade inte vara något för mig, bilden var minimal dock, så man såg inte så mycket. Men Johanna (som hade honom som fösäljningsuppdrag) sa att jag borde prova rida honom och se om jag såg stor ut på en grövre D-ponny, även fast hon inte trodde han var något för mig!
Annonsen! ;)
Den 3 Mars åkte stod jag och Sofia på Tunalids riskola och vi gick in i stallet... Han stod redan inne i boxen (eftersom han knappt gick att ta i hagen) och när jag såg hans ögon blev jag helt inställd på att honom ska jag ha! Vart lite av en chock när jag såg hur han såg ut, jag hade ju hittat lite bilder på honom som var från 2010 och ja, det var ju lite skillnad på honom... Men jag fastnade verkligen för hans ögon, det var som att vi bara klickade! För ingenting annat gick speciellt bra, han var inte fin i ridningen och var otroligt spänd och tittig. Men gud vad jag är glad över att jag kände att det fanns något speciellt hos honom♥
En bild från provridningen, går inte att ladda upp fler för blogg.se laggar :P
/Melina

Kommentarer
Postat av: Ally

aaw :P

2011-09-15 @ 21:16:04
Postat av: Annaaa

Kul inlägg! mer sånna! :))

2011-09-15 @ 21:43:00
Postat av: Leni

Knappt att man ser att det är samma häst :)

Du har gjort ett otroligt bra jobb med honom <3

2011-09-16 @ 12:59:09
URL: http://aeternus-veritas.blogspot.com/
Postat av: Othilia

Du har gjort ett mycket bra jobb med han =)

2011-09-16 @ 13:23:44
URL: http://peasantelisas.blogg.se/
Postat av: sandra

vilken hemsida hittade du sopot på? =D

2011-09-16 @ 15:22:59
URL: http://sandraledin.blogg.se/
Postat av: janina

ÄLSKAR DIN BLOGG ! <3 :D

2011-09-16 @ 17:57:05
URL: http://janinanicole.blogg.se/
Postat av: Sofia

Den där annonsen kollade jag också på ! :) verkligen superfin!

2011-09-23 @ 09:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback