Det bästa som har hänt mig

Tack för alla kommentarer verkligen super kul att läsa! Blev faktiskt på lite bättre humör! :D

Jag blev även sugen på att skriva om det bästa som har hänt mig och det är min andra ponny Posett. Hon var verkligen ingen barn ponny och det första Rosa sa när hon såg henne var Det där är en farlig ponny. Och det är just det som gör henne till det bästa som har hänt mig, hon lärde mig nästan allt jag kan idag, hon gav mig NH tänket och det är jag oerhört tacksam över! Posett och jag vart verkligen bästa vänner, det bandet till en häst kommer jag aldrig att få igen. Kommer aldrig glömma när vi var på hästkliniken med henne, jag var tvungen att vara i boxen med henne annars vart hon jätte stressad och gnäggade hela tiden och sparkade i väggarna..
Sista dagen jag såg henne var hon så lugn, hon bara stod där och tittade med lugnande ögon på mig, mig älskade finaste Possan.. RIP♥
Loved you ones, love you still, always have, always will♥

Kommentarer
Postat av: Jennie

Awi Finns<3

2011-09-06 @ 21:42:17
Postat av: matilda

Aww <3

2011-09-07 @ 13:04:51
URL: http://skogsrusset.soclog.se
Postat av: geraldine

åh, r.i.p possan!

2011-09-07 @ 16:27:18
URL: http://www.stallet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback