God morgon kompis!

Är hemma idag med...

Får se om jag kanske tar massa hostmedicin och åker till Baron ändå sen, han behöver röra på sig..   Nu ligger jag och min lilla katt på 9 kilo i soffan och chillar och lyssnar på musik, blandat med bloggning och lite arbete. Funderar på att äta lite också. 

Mycket som händer för att vara en soffdag måste jag medge. Tänkte försöka hitta kamera laddaren också, för imrn är det ju Drakstaden, och då kan jag ju lägga upp bilder från när vi sk8ar. Haha ur ett annat liv ala Tova, elly och melina :p 

Mamma är i spanien förövrigt, hon är där på nån hälsoresa och  har det trevligt. Hehe jag åker dit i lite mer än två veckor till jul, ska bli skönt men tomt utan lille barån :( 


Tar en bild på mig och sopot i brist på andra haha.. :)

/Tova

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahha :)

2011-10-04 @ 14:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback