Hejhejhej!

HEEEJ!!

Igår hann jag inte ens öppna min dator, städade mitt rum som såg ut som slummen som pappa kallade det för... Städade i trapphallen också, så där blev det fint! 

Red ju dressyr i paddocken igår och som väntat så släppte det, kändes jätte skönt och nu känner jag mig fri igen, haha!

Red på en trevlig sväng i skogen med Cajsa Nattis och Linn idag! Men på  väg dit vart det en värsta hemsk upplevelse, fullt med KAOOOS! Meen, det orkar jag inte berätta om nu faktiskt...
Cajsa knäppte bilderna nedan igår, men det var så mörkt så det vart nästan inga man såg nåt på :(
/tova :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Uppsala va ?..

2011-10-11 @ 22:58:31
URL: http://sofiasshowroom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback