smack that

Håller på och packar massa nu! 

Har gjort 6 tidsinställda inlägg nu, har 9 kvar! Men har lite torka med vad jag ska ladda upp liksom.. Är med Cajsa nu iaf, vi har haft en underbar natt tillsammans och nu sitter hon och syr mina byxor som jag råkade sprätta upp ogen när hon hade sytt dom en gång.. stackarn! Tur att jag har en händig vän!

Laddar kameran också, ska fota massooooor :) Har släppt ut hästarna imorse också med hjälp av mamma och cajsa, vilket jag glömde (!) igår - pinsamt .Men som tur är var lena snäll och fixade det!


/tova

Kommentarer
Postat av: cajsa

tur man är händig lix. kan jag bli din väääÄÄän?

2011-10-16 @ 12:15:02
URL: http://cajssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback