Ny design?

Skulle ju egentligen ha cajsa hos mig inatt, min lilla bebis ♥

Meen, då blev jag sjuk och blä.. Mår helt bra förutom hosta så jag kan ju kanske övertala pappa att hon kan komma hit på egen risk :) Annars ska jag försöka att få mig att sova hos henne på torsdag :)

Ja, sen har jag suttit med en design idag, melina vill inte ha den vi har nu och det lät som om hon inte ville ha den jag hade gjort nu heller :(
Headern är animerad och jag har gjort lite nya saker på den så den ser inte riktigt ut sådär :p
Jag har även kopierat alla bildlänkar melina kämpat med till den designen :)

Vi får väl se vad melina säger :)

/Tova






Kommentarer
Postat av: Sara

Den ser väldigt fin ut :D

2011-10-03 @ 18:57:20
URL: http://fotoryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback