Hos cajsa i min ensamhet

Hihi kom nyss hem till Cajsa!

Det är verkligen svinkallt ute, och har regnat massor! Och shit vilken tabbe jag råkade göra förut, haha! Det började regna när vi hoppat av skolbussen, så jag kunde välja mellan att vänta på 1an (bussen som går hem) Eller 74an (bussen till stallet), meen jag ville inte vänta i spöregn så jag klev på 1an och åkte hem. Men då var inte pappa hemma och kunde skjutsa mig till stallet så då väntade jag i tre minuter innan jag hoppade på den fullsmockade 1an, som gick tillbaka till Alnö igen! Ibland är jag bra korkad..

Försökte leta efter mina nya hörlurar jag fått av pappa igår i stallägenheten (jag lämnade dom där för jag ville inte att dom skulle försvinna i stallet), men jag kunde inte hitta dom. Och igår när jag fick dom och kom hem, så pappa ba: Funkade dom nya hörlurarna bra? :) Jaa svarade jag, för vad skulle jag säga? Lämnade dom i stallägenheten och nu är dom borta.. Får gå till Clas ohlson och köpa nya helt enkelt.. Jag som hade tänkt spara till ett nytt schabrak till baron :( Men man kan ju inte få allt..

Jag tog iaf ut Baron på en prommenad till ängen idag så han fick äta, hade på mig min gula utstyrsel,så jag skulle slippa regnet! Var inte sugen på att rida när det regnade så jobbigt - så då fick han beta ett bra tag. Jag höll iaf på att förfrysa resten av tiden i stallet. Sen så gick jag tjugio minuter från stallet in till Vi (centrum) där Cajsa bor.. Fasiken vad kallt asså!




hittade en mapp på cajsas dator som hette tova, så jag öppnade den och fann denna uber snygga bild på cajsa och mig!

/tova






Kommentarer
Postat av: carol

hahah!

2011-10-07 @ 15:15:03
URL: http://humlidumli.blogg.se/
Postat av: Ida <3

Tack, din med :) Mina är en connemara och irländare, ällrså okänd :)

2011-10-07 @ 21:53:09
URL: http://blackstaars.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha kul bild!

2011-10-08 @ 12:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback