Hemsk ridtur..

Förlåt för dålig uppdatering men igår gick det inte att komma ut på internet överhuvudtaget! :)
Sopot var hemsk idag, har aldrig ridit en sån stark häst förut... Han verkade vara på jätte bra humör i början, han kom till mig i hagen och på gången var han rätt mysig. Men när vi kom ut ur stallet vart han som en hyperaktiv liten ponny. Idag var han helt RB extrovert, rädd för allt och stack hela tiden! Jag gick in i paddocken med honom för att köra lite dressyr, i början kändes det såå bra! Men sedan när vi hade tagit ett litet hinder en gång vart han helt galen!
Han drog upp huvudet, var stressad hela tiden och tog jag minsta lilla i yttertygeln bytte han galopp! Väldigt bekvämt för min arm som jag har så sjukt ont i nu när det börjar bli så kallt, kan knappt röra den nu.. Menmen, efter ett tag släppte han efter och sedan gick han bra så där slutade vi. På hem vägen vart han rädd igen, han höll på att springa rätt in i ett träd och var hela tiden på hel spänd. Men det finns inte så mycket att göra när han är så, bara att fortsätta vara lugn. Men jag kan säga att det inte är kul att ha och göra med honom när han är så, han blir helt blockerad :/ 
haha, söt bild från i sommras! /Melina

Kommentarer
Postat av: Ally

Vad äre med din arm? svara gärna i ett inlägg :)

2011-10-14 @ 21:38:18
Postat av: Anonym

säger som ally!!!

2011-10-14 @ 21:51:31
Postat av: Maggie

vad har hänt med arm? :o

skit hoppas de gick bra ändå när du red på sopot ! :)

2011-10-14 @ 22:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback