Hemma från stallet!

Nyss hemkommen från stallet!

Red konditionsträning på travbanan och varvade det med dressyr i paddocken, lyssnade på musik i mina älskade hörlurar också - så det vart ordentlig takt i ridningen! Han var jätte fin i dressyren, jobbade extra mycket med vänstergaloppen - jag har ju så svårt med vänster! Tycker det är skit jobbigt och fattar inget typ.. Men jag fick till det och rullade på lite på stora volten och försökte tänka på sitsen och att få med hans bakben ordentligt. Han bar upp sig själv jätte bra och det gick jätte bra i höger varv också!

Sen satt jag av och sadlade av och tränsade av ute, och släppte honom lös och gjorde lite ledarskapsövningar samt travade av båda oss. Han travade hur långsamt som helst bakom mig och hade huvudet jätte sänkt, hihi min söt propp ♥
Nu ska jag ta och göra lite tidsinställda inlägg, tänkte göra tre per dag när jag är på prao!

jag älskar min ponny, världens bästa ♥
/tova

Kommentarer
Postat av: Ally

ÅH! :''D

2011-10-14 @ 21:40:34
Postat av: Maggie

Gulligt ! :'D

2011-10-14 @ 21:59:21
Postat av: Carro

Sv: Det står lite längre ner, men det är för att vi inte kan sko honom :/

2011-10-14 @ 22:00:32
URL: http://baraacarro.blogg.se/
Postat av: Malou Kastman

sv: åh tack så jättemycket! :D

ja hon kan när hon vill, hade hon gått så på en dressyrtävling så hade hon nog fått rätt höga poäng! ;d har fått många goda ord från dressyrtränare om att hon har så himla fint steg, när hon väl slappnar av. Vilket är superkul! :D Tyvärr så har hon ju så mycket nerv i sig så såhär går hon i princip bara på hemmaplan.. knäppisponny! ;p

2011-10-15 @ 10:25:41
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback