Failade lite..

Hahaha, glömde skriva om min fail jag gjorde när jag var ute och red! XD Jag var tvungen att vända hemåt lite tidigare än Tova och Cajsa eftersom jag inte skulle få någon skjuts hem annars, trodde Sopot skulle bli stressig och börja stegra som han alltid gjorde förut, men det gjorde han inte! :D Han var jätte lugn och gick faktiskt väldigt fint, samlade honom jätte mycket i traven och han gick jätte fint!
Skulle flytta honom lite för skänkeln och helt plötsigt så hoppar det ett rådjur i skogen och Sopot kastar sig hur snabbt som helst åt höger ner i ett dike, jag som satt lite små lutad åt vänster precis innan xd Var jätte nära att jag ramlade av, satt typ på halsen och hängde åt sidan medans Sopot står där i diket och ser skit nöjd ut! hahaha, måste ha sett hur fult ut som helst! xd
Gamal fail bild! ;) /Melina

Kommentarer
Postat av: Emma

haha fy vad äckligt xd hoppas det gick bra :D

2011-10-02 @ 22:22:36
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Älskar bloggen!!! <3

Vill bara säga att jag verkligen älskar bloggen! Följer dig Melina & Sopot extra mycket, eftersom jag bevakar sig på bdb med! Ni är verkligen jätteduktiga! :-D Tummen upp för er! & Tova med! Tuppen upp för dig med! :-D *& häst vars namn som för tillfället flugit ur hjärnan.. :o* <3 Hade bra!!! <3

2011-10-02 @ 22:27:37
Postat av: Emma

sv; tack så jätte mycke :)

2011-10-02 @ 22:28:24
URL: http://islandshestchey.blogg.se/
Postat av: Älskar bloggen!!! <3

Visst ja, Baron hette den! :-D<3

2011-10-02 @ 22:28:58
Postat av: ida sandberg johansson

SV; tack såå jättemycket :D



haha rolig bild :P

2011-10-02 @ 22:35:32
URL: http://idaasponnyblogg.blogg.se/
Postat av: matilda :)

haha ville bara säga att jag älskar eran blogg och hoppas att det fortsätter gå framåt med allt :D det skulle vara jättekul om ni la upp lite failbilder och även om ni gör fler stallbacken . man skrattar så man dör :D

2011-10-03 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback