Dagens ridpass! :DD

Idag red jag först med Elly till ängarna, mjukade upp honom och tränade mycket på att flytta för skänkeln. Han kändes helt okej, dock var han väldigt väldigt stark och han vart väldigt framtung. Men efter ett tag gick det lite bättre så då galopperade vi längst ängen sedan gick vi till paddocken! 
Först kändes det verkligen skit! Han stack, var spänd på allt och jag fick väldigt ont i min dåliga arm eftersom han hängde sig så mycket i handen. Tänkte om lite och lät honom galoppera på, jag släppte tyglarna och bara satt där. Efter något varv lugnade han ner sig och jag tog tyglarna igen och helt plötsligt var han hur mjuk som helst, i galoppen! :'D Han gick verkligen skit snyggt och han kändes så...Maffig!♥__♥ Sedan gick han så jäkla bra resten av passet och jag bara satt och njööt! ;) 
Jätte synd att jag inte hade någon som fotade idag, men ska höra med Tova om vi kan fota varandra snart, så ni får lite nya bilder på Humle o Dumle ;)
/Melinaa :)

Kommentarer
Postat av: Ally

JAA NYA BILDER!!!

2011-10-03 @ 21:44:17
Postat av: Ally

JAA NYA BILDER!!!

2011-10-03 @ 21:44:17
Postat av: Agge :)

Vill gärna se nya bilder, var ett tag sedan! :)

2011-10-03 @ 21:46:33
Postat av: Emma :)

härligt,



vill gärna se nya och fräscha bilder! ;D

2011-10-03 @ 21:47:22
Postat av: Lina Jonsson

Fin blogg ! :D

2011-10-03 @ 21:55:24
URL: http://ryttareochhast.blogg.se/
Postat av: Amanda

2011-10-04 @ 22:06:39
URL: http://teamchevall.blogg.se/
Postat av: Amanda

Tack! :D

Inte jättemånga besökare än, men det kommer väl! ;)

Tack igen, roligt att höra! :D

2011-10-04 @ 22:08:44
URL: http://teamchevall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback